Followers

Thursday 10 December 2009

Majlis Walimatulurus Puteri Saudaraku...Erinawaty & Muhd Fathir 6.12.09

Alhamdulillah....aku berkampung dengan saudara mara sebelah suami aku selama 3 hari 3 malam.  Tak cukup tidur...keletihan...namun kepuasan tetap ada kerana pasangan pengantin telah selamat diijabkabulkan pada petang Jumaat 4.12.09 diakhiri dengan majlis keramaian pada 6.12.2009



wajah ceria pengantin baru Erinawaty & Mohd Fathir


Menu hidangan untuk pasangan pengantin istimewa dari chef bidan terjun....Nazura


hasil tangan aku...juga chef bidan terjun pada hari itu


siapa ini...?orang kuat majlis pada hari tersebut....Inilah adik beradik suami aku...yang cuma empat itu.
suami aku..Mahfudz, Kak Long (ibu pengantin perempuan), Uchu & Kak Kiah
sedang berdiskusi tentang perjalanan majlis.............

Jumaat ini 11.12.2009.........rombongan pengantin perempuan akan bertandang ke rumah pengantin lelaki di Kuala Muda Kedah...Kami sudah menyewa bas rombongan ke sana dan akan menghadiri masjlis di pihak lelaki pada hari Sabtu.  Sementara itu kami akan menginap di Chalet di Kota Kuala Muda (tempat tsunami 2004) yang telah disediakan oleh pihak pengantin lelaki....
InsyaAllah....
tunggu berita selanjutnya ya.......

No comments:

Post a Comment