Followers

Wednesday 23 December 2009

Dinner dengan X- boss 22.12.2009

Malam tadi aku dinner dengan sahabat lama dan juga merupakan X - boss aku dulu...
Kat mana?  Melting Pot, Concorde Hotel Shah Alam
Sesekali  belanja sahabatkan... bukan senang nak jumpa.

apa aku makan malam tu ....Buffet Dinner

sahabat makan apa?

Fish & Chips

Dihiburkan dengan.....Begema 5


Terasa betul2 diraikan............terhibur

Penyanyi Utama Begema 5

kedua2nya sakit gigi ke? soalan cepu emas malam tu...he..he..

Begema 5...mengelilingi mejaku...menghiburkan..aku bahagia.


Permintaanku "Biarlah Bulan Bicara Sendiri" penuh perasaan mereka mendendangkannya khas untuk aku

Terkenang kisah lama...masa muda2 dulu kot...


Terhibur.... merai dan dirai....
Kita tetap seperti dulu, sibuk bercerita...cerita dulu2....cerita sekarang,
 kehidupan kini...atau urusan perniagaan akan datang
 hidup kita perlu teruskan..
I love U Lina and our friendship....

No comments:

Post a Comment