Followers

Tuesday 24 November 2009

Taubat

Taubat - Opick

Wahai Tuhan
Jauh sudah, lelah kaki melangkah
Aku hilang tanpa arah
Rindu hati sinarMu
Wahai tuhan
Aku lemah hilang penuh noda
Hapuskan lah terangilah
Jiwa tunjukkan jalanku

Ampunkan aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya Engkau
yang maha pengampun dosa

Ya Rabbi, Izinkanlah
Aku kembali padaMu
Meski mungkin takkan sempurna
Aku sebagai hambaMu

Ampunkan lah aku, terimalah taubatku
Sesungguhnya Engkau yang maha pengampun dosa

Berikanlah aku kesempatan waktu
Aku ingin kembali .... kembali
Dan meski tak layak  sujud padamu layak
Dan sungguh tak layak aku

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya Engkau
Maha Pengampun dosa

Berikan aku kesempatan waktu
Aku ingin kembali, kembali kepadamu

Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Aku ingin kembali  kembali kepadaMu

Ampunkanlah aku

No comments:

Post a Comment