Followers

Thursday 26 November 2009

SANTAI-SANTAI HUJUNG MINGGU 22112009 - CAMAR LAUT BAGAN LALANG, SEPANG

Malam tadi kami berBBQ SANTAI.  Pagi ini aku...bersantai dengan anak-anak dan sahabat2 aku.  Sambil itu aku menjelajah persekitaran Camar Laut.  tiap sudut ku jelajahi.  Mencari rahsia alam....Dan kalau camera ada di tangan jangan terkejut dengan hasilnya...ya.

Di Laman Herba terutamanya banyak tanaman herba yang dijadikan hiasan taman.  Banyak pengetahuan yang ku dapat dari penjelajahan persekitaran aku hari itu.....


Chalet Penginapanku

Di Laman Herba

Deretan Chalet Penginapan




Sarapan santai....










POKOK PECAH KACA



dan banyak lagi khasiat2 tersembunyi....itulah rahsia alam yang telah ku temui





puteri di celahan bunga2an............



di celahan daun pulak puteri ni.....



Sahabat-sahabat karibku.....aku sayang kamu..........da...
bersama isteri....santai....

sayang Haikal, lepas mandi laut. merengek nak baju wonder pet, kartun kegemarannya


santai2 gitu..............

bunga corong...

apa yang di tawakan...

laman herba dari celahan dedaunan

tiga sahabat sehati sejiwa...........

Terima kasih kerana sudi merai. hati-hati memandu
221109 - 10.54
Terima kasih kembali.  aku pun amat seronok dapat dalam aktiviti ini. satu pengalaman unik. thanks
221109 - 1205
Alhamdulillah.  Siratulrahim kita harap berkekalan. Insyaallah.  Apa maksud pengalaman unik? 221109 - 13.32
Alhamdulillah.  Penuhi waktu kau dengan sebaik mungkin.  Mudah2an akan terus tersemai kasih antara kalian berdua.  Sentiasa bersangka baik dengan Allah dan jangan berputus asa dari rahmatNya.  aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dan segala yang terbaik buat kau sekeluarga.  Semuga pertemuan kelmarin membuka lembaran baru buat kalian, Think positif.  Insyaallah.... 231109 - 18.21


Terjaga dari tidur aku.. teringatkannya.  Sihat ke
231109 - 23.39

No comments:

Post a Comment