Followers

Monday 30 November 2009

Kehidupan Baru

"Alhamdulillah - Kehidupan ini makin berwarna dan murah rezeki"
 26.11.2009 - 6.41
Aku menerima khabar dari sahabat yang ku sayangi....
Beliau telah mendapat jawatan baru..dan akan memulakan tugasan barunya pada 30.11.2009 ini.

Ku rakamkan ucapan tahniah dan tumpang gembira atas berita ini.
Alhamdulillah...warna-warna kehidupan yang di cari telah ditemui.  aku terharu dan tumpang gembira mendengarnya.  Bersujud syukurlah atas kurniaanNya.  Semuga kehidupan kau akan terus bermakna.
Ya Allah, ya Rahman, ya Rahim, ya Haiyu, ya Qaiyum, ya Dzaljalaliwalikram, ya Khobir........
26.11.2009 - 07.15




Hari ini sekali lagi ku rakamkan TAHNIAH.
Selamat bertugas. dipersekitaran baru, tugasan baru, amanah baru, kehidupan baru.
Semuga hari-hari yang mendatang terus mewarnai hidupmu.  InsyaAllah............
30.11.2009.  10.13

Alhamdulillah..harap kerjaya dan amanah baru ini akan buatkan aku lebih insaf dan bermakna
30.11.2009. 12.03.

Masih sudikah bersahabat denganku........???
Masihkah punya waktu untuk berkongsi cerita  seperti dulu...???
Hu....hu....hu....aku sedih dan hiba......
aku terasa jauh......jauh........semakin jauh
sendirian....terasing.....

No comments:

Post a Comment