Followers

Thursday 22 October 2009

KEMBARA AIDIL FITRI - 16 , 17 & 18OKT 2009


Rumah kak Ani, sahabat lama aku...lama tak jumpa
Rupa2nya dia adalah Pemenang Anugerah Usahawan Jaya Kebangsaaan 2009
Tahniah kak Ani. kegigihanmu membawa hasil...........

Dihadapan kilang IKSnya...




Rumah terbuka Chef aku Hisham
Bersama sahabat, Kak Ros, Kartina, aku dan Mek Zizah (isteri Hisham)

Mr LOH & ISTERI PUN ADA

Majlis Aidil Fitri kakitangan muslim NEC... meja VIP


Aku jadi penyambut tetamu pada hari itu...Madam Fong.  Manis berbaju kurung...

Sedondon hijau...officer aku hari itu jadi penyambut tetamu


Hidangan yang disediakan...chef Hisham



Hidangan pada hari tersebut...disediakan oleh chef Hisham


Kembali dari Kembara Aidi Fitri di Ulu  Yam.  Singgah di Nur Laman Bistari, membawa anak aku bermandimanda di air terjun...


Berrsama  sahabat
















































































































































































































































































No comments:

Post a Comment