Followers

Thursday 22 April 2010

Lelaki ini....

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat-saat dulu
Kasih, apakah dirimu
merasakan semua itu

kemana pun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan ke mana pun arah anginku berlari

Hati  ini masih kau miliki

lelaki ini yang selalu mencintaimu,
selalu tanpa ragu
lelaki ini yang selalu memuja
hanya dirimu
yang bertakhta
dalam sanubariku,
sanubariku

aku yang mencintakan mu
hanya dirimu..ooo...ooo
kerana cintaku
tak terbatas waktu
kerana cintaku
tak mengenal jenuh hatimu
hatimu


ooo...oo..lelaki ini yang selalu mencintaimu
selalu tanpa ragu
lelaki ini yang selalu memuja
hanya dirimu yang bertakhta dalam sanubariku
selalu...uu...u...
lelaki ini yang selalu memuja
hanya dirimu yang bertakhta dalam sanubariku
ooo..ooo...
yang bertakhta dalam sanubariku....uu...uu

Anuar Zain.....

Kasih. aku tetap ingat dengan saat itu
Kasih, aku merasakan semua itu,
ku ingin turut langkah kemana saja kau pergi
bayangmu dalam tiap lena dan jagaku
tiupkan angin itu kepadaku..


aku tahu kau mencintaiku
tapi kau masih tidak mahu berterus terang
aku tahu kau memuja aku
tapi tak pernah nyatakan terus terang

kasih aku juga mencintaimu
hanya dirimu...dalam ingatan ku
walau pun waktu memisahkan kita
dan kau tak kenal jenuh hatiku

lelaki inikah yang aku impikan
yang telah mengetuk pintu cintaku
membalut lukaku...
lelaki inikah yang selalu memujaku
tanpa pengetahuan aku...
lelaki inikah sentiasa bertakhta
dihatiku
lelaki inikah yang sudi 
memahami...isihati
atau lelaki inikah yang akan
membawa aku ke alam impian

layakkah aku mencintaimu...
sudikah kau menerima diriku...

atau hanya aku......


No comments:

Post a Comment