Followers

Monday 1 February 2010

Team Building- Genting Highland 30 & 31 Jan 2010 (Hari 1)

Genting View Resort tempat aku mengadakan program team building untuk kakitangan aku dan bos2 aku pada 30 hingga 31Januari, 2010 yang lalu.
Kami menginap di Genting View Club House.
Seramai 32 peserta telah di "teamwork"kan oleh trainer dari SCA.
Jalan ke genting yang berkabus tebal pagi itu.

CEO En Roy, Master Trainer Sifu Mirza dan Director dari SCA yang mengendalikan teambuilding 2 hari tersebut

Sesi baru bermula

Aktiviti 1 : Taming the "TSUNAMI"
Sedang berbincang memasang strategi...
Tutup mata dulu
Tsunami..tsunami..
Group aku. group oreng-oreng - "Bulat kata. bulat hati"
Group aku ...oreng-oreng "bulat kata, bulat hati"
Posing dengan Farah..kerani aku..
Sempat bersantai ....menunggu sesi seterusnya


Posing lagi...dalam perjalanan ke X Games

Utamakan keselamatan
Berani tak?
                             
Dah cuba baru tau
aku boleh...
Nurul  kenapa...takut ke..

Linda boleh...jangan menangis..
Pemberi semangat untuk staf....anda semua boleh...chaiyok2 la
Posing lagi...sebagai bukti..

Panjat...panjat sampai tinggi..........aku boleh....
Tunggu giliran...aku mesti boleh...
Superman, Ultraman, Spiderman...yang mana satu
best..nya nak cuba lagi

1 comment: